4/1-10 ( 01:20)

Hej alla!

Har inte skrivit på nåra dagar känns det som , fast så lång tid kanske det inte är eller? I lördas blev det i alla fall en liten shoppingrunda med pappsen på stan, hittade en del snygga kläder, stickad tunika, några tröjor. Hittade också ett par knähöga stövlar, skitsnygga verkligen. Fatta, detta är STORT att Pauline hittar ett par skor hon gillar, stor applåd tack :P Sedan träffade jag Sanny och Fluffy och det blev en liten runda på stan med dem med. Kul!

Idag har jag varit i stan och träffat Paola<3. Det blev som vanligt en Chailatte på Wayne's innan vi stack ut på stan och letade lite på rean. Hittade en rolig tröja på Top Shop, med texten "Buy this girl a drink" på. Asbra ju!! Efter det stack jag direkt till Söder för att käka middag med famlijen på någon Vietnamesisk restaurang. Efter det blev det bio med ett gäng vänner, så kom nyss hem från stan efter att ha tittat på Sherlock Holmes.  Den var bra! 
Så idag har varit en låång dag, nu vill jag bara krypa ned i min säng!

Nattinatti allihopa!
Kramar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0