Lördag

Helgen kunde inte varit mer efterlängtad!! Äntligen fick jag sova länge på morronen. Det är inte hälsosamt med skola när man  måste gå upp 06:00. Inte okej.
Idag stack jag i alla fall först in till tekniska högskolan nånstans, och slipade skridskorna på en affär där. Var i akut behov av att göra det, nu hoppas att jag ska kunna åka som vanligt igen. Har ju säkert inte sett klokt ut när jag åkt mitt program på sistone.. haha.
  Efter det, som inte alls tog lång tid, så mötte jag upp Sanny och Felix vid Gamla Stan. Stack till någon musikaffär på fridhemsplan och de spelade för mig (A) så sjukt fint alltså :)

Får se vad som händer i kväll, först ska jag göra en Apelsinsufflé till efterrätt!
Ha en fin kväll!


Kommentarer
Postat av: helena

va? Åkte du in utan mina skridskor? Dom behöver ju oxå slipas! :o <3

2010-01-17 @ 01:09:57
Postat av: Pauline

Oj förlåt :( hade ingen aning om det, kan hänga med dig när du ska slipa dom i stället :) <3

2010-01-17 @ 13:11:05
URL: http://shiningeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0