Schweiz?!?

Hej alla!
Shiiiit, igår fick jag brev från YFU, den organisationen jag söker för att åka på utbytesår med... de hade inga platser kvar till Frankrike, men i stället så har de föreslagit att jag kan åka till den fransktalande delen i Schweiz! Faktiskt så tror jag att det kan bli snäppet bättre, det är ju ett riktigt bra land. Och om jag har tur så kanske jag kan komma till någon skidort där?
När jag fick brevet igår blev jag först riktigt glad, såklart jag vill åka! NUNUNU!! Men..... ETT ÅR?!? Det känns helt plötsligt galet lång tid. Ett helt år, utan alla här hemma? Får en sån klump i halsen när jag tänker på det. Tänk om massa har förändrats när jag kommer tillbaka då?
SKA JAG ELLER SKA JAG INTE ÅKA?!?

Skolan
är i alla fall igång nu, känner att jag måste plugga. Och i morron börjar det nya shemat märkas... att jag slutar fem. På en fredag!!! Inte okej.
Men men, jag ska väl klara det, har klarat det mesta.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Olivia

GÖR DET DU VILL!!!! Antingen vill du bli klar med skolan lite tidigare eller dra ut på det men med andra roligheter!

2010-01-14 @ 21:44:02
Postat av: Felix Ahlberg

Kalasen kommer alltid att finnas kvar! Inget förändrat där förutom att vi höjer % satsen på alkoholen för varje helg! :D När du kommer hem igen bör vi ju dricka 100%? :O :D

2010-01-15 @ 23:01:42
URL: http://sondre.blogg.se/
Postat av: Emil

Om jag ca du skulle jag åka, skulle dock sakna tiden umi Farsta xD vad kommer du göra där?

2010-01-16 @ 00:06:02
Postat av: Lisa

WOW!! Schweiz! Det låter ju askul gumman!! Jag vet att det känns läskigt och jag tänkte också "shit tänk om allt är jätteannorlunda efter ett år?!" men det är helt klart värt det. Jag är så glad att jag åkte och (utan att fatta beslutet åt dig) vill bara säga "ÅK!" Det är en livsförändrande upplevelse jag inte vill vara utan. Du klarar det! Älskar dej sötis <3

2010-01-17 @ 23:06:29
URL: http://lisaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0