13 juli -10

Vad gör jag här då, kan man undra? Haha. Har varit duktig på att ta bilder som sagt, så ska mer berätta från bilder!



På kvällarna efter jobbet brukar vi samlas några stycken på stranden här, väldigt härligt faktiskt! Vissa varma kvällar kan man få den där riktiga utomlandskänslan! Samtidigt som man får spendera den med massa fina vänner! Riktigt roligt faktiskt, dock brukar jag vara lite väl trött när jag ska upp på morgonen och jobba ;D



Haha, yeas, sådär charmar jag ALLA kunder, som kommer till kiosken där jag står hela dagarna i stort sett :P Har ett schema som är: jobba fyra dagar, ledig två osv.... Men det är roligt faktiskt! Särskilt när jag och Paulina blir lite extra flummiga med kameran haha....

 

Bilden vägrar stå upp så får bli liggande.... Har i alla fall roligt med min kära lillebror!



Fyllde 17 igår! Skål för mig! HAHA! Neej, men hade faktiskt en riktigt rolig födelsedag! Blev överraskad på morgonen med att få flyga segelflyg!! Ska försöka ladda över lite bilder och film från flygturen, 1000 meter över marken! Riktigt kul att få styra själv och köra lite berg och dalbana med planet haha. Jag är galen, I know, kind of heard it before......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0