29 juli 2010

Godmorron alla!
Fast jag har faktiskt varit vaken ganska länge. Vaknade i natt / morgon, av att det blixtrade och åskade ovanför mig. Tur att an låg inne i en varm säng då! Men sen blev det lite svårt att sova. Så har typ legat och halvsovit sedan sju i morse. Jag som har sovmorgon till 12 idag, då jag börjar jobba igen!
Nu har jag tittat lite på film och sitter nu lyssnar på Gwen Stefani. Lyssnade mycket på henne när jag gick i sexan, men har tänkt på att hon har riktigt bra låtar faktiskt!

Lär inte bli så mycket folk idag på sommarland. Himlen är totalt grå och mörk utanför och skulle inte förvåna mig om det börjar regna igen lagom till att jag ska cykla dit haha. Men skönt med en lugn dag efter två soliga och jobbiga!



Hoppas allting är bra med er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0