Storm

Hur är det där ni är nu förresten? Här stormar det för fullt! Fick precis stänga mitt fönster, för det blåste totalt för mycket här inne i mitt rum. Så blir det väl när man har båda fönstrena öppna? Men mysigt ändå! Älskar att bara krypa ner under täcket då och lyssna på vinden och känna att man är inne i värmen! Åska är också bland det mysigaste jag vet! Vaknade härom natten av hur det dundrade rakt ovanför oss! Riktigt härligt! Förstår inte hur vissa kan vara så rädda för åskan?

Åhh, nu är det verkligen nedräkning innan jag åker! Tre veckor och två dagar kvar bara. Herregud säger jag bara. Och min kompis åker redan om två dagar!



Den fina sjön här. Brukar ibland sitta här efter en stressig dag på jobbet eller bara för att sitta och samla alla tankar! Kan behövas ibland i mitt knasiga huvud.

Men nu ska jag hoppa i säng! Upp och jobba i morron, men har sovmorgon!


Totalt galen i denna låt!


Natti♥ 


Kommentarer
Postat av: Gamla Pappsen

Vilken superlåt..Jag har tankat ned den till min telefon, lyssnar och tänker på dig....

2010-08-18 @ 14:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0