The sun is shining

Hello Sunshines!

Herregud vilken fin dag det varit idag! Solen har skinit  och tror det var 15 grader ute!! Det blev en dag på stan med söta Paola, som skulle fixa lite grejer. En snabb fika på Wayne's hannv i med också innan båda åkte hem.

Vet inte vad det är med mig idag, men känner mig helt nere. Det glada humöret från veckan känns som bortblåst, blev lite för mycket igår. Blir så äcklad när sånt där händer. Nicole försöker dra med mig in till stan ikväll med men jag känner verkligen inte för att åka tåg nu ikväll heller. Hade nästan fobi för att ta mig in till stan idag, inte okej. Usch.
Så känner mig jättetråkig nu, men känner bara för en myskväll hemma framför en film. Så förhoppningsvis blir det något sånt!





Hoppas alla haft en fin dag! Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0