Whoa... what a night.

Shit vilken dramatisk kväll det blev!!
Skulle iväg och träffa min kära Amanda för middag och mys på restaurang. På ett väldigt dramatiskt sätt kommer Ninni till vår restaurang, och tur var väl det! Efter middan kom Sanny in och hälsade på oss och det blev en sväng förbi Café 60, för att sedan åka hem.
Når jag och ninni kommer till käppala station för att gå hem så är det en jävla äckelgubbe som börjar förfölja oss, så vi springer bort mot en annan väg där lite människor går för att bli av med honom. Självklart har min mobil dött. Men det slutar med att vi kan ringa på min brorsa som kommer och hämtar osss med bilen.
Shiit... jag skakar fortfarande!!! Mitt hjärta typ dunkar fort fort fort. Hatar sånt där.

Ska försöka ta några lugna andetag framför Glamourama, för att få tankarna på annat. Får se hur det går.

Hoppas ni haft en fin kväll!
Puss från en skakig Pauline, som knappt kan skriva idag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0