Wohoo!! .... ett inlägg xD

Ska äntligen försöka få upp ett litet inlägg här idag!!
Alltså... känner redan nu att det typ inte kommer kunna gå... JAG ÄR SÅ FLUMMIG!!! Vet inte vad det är med mig nuförtiden hahahah, är så glad hela tiden. Känns som att allting leker. Pappa kan stå och skrika på mig men... det gör inget. VAD HäNDEr mED MiG?!?! hahah

Okej, idag var vi lediga, i stort sett, förutom ett utvecklingssamtal mitt på morronen. Käkade inte frukost innan, utan stack till stan med Nicole och käkade där efter brunch på Baresso på Östermalm. Har aldrig varit där innan, men det var supermysigt!!
Sedan stack vi hem till henne och bakade amerikanska cupcakes. Det blev verkligen gott, ocg.. extremt sött xD

Köpte världens godaste ansiktskräm och scrub idag på The Body Shop, btw. Deras nyaste, Citron! Supergott!!


Hatar att ta egobilder, det funkar bara inte för mig, hur kan alla andra lyckas??! Försöker i alla fall visa vad jag köpte :D

Men bäst för mig att sova nu, annars vaknar jag död i morron, och det vill jag ju inte :P

Puss och godnattt!! <3




Kommentarer
Postat av: Lisa

Aw du är så söt :P Avis är ja, jag hade skola hela dan (miserable dag) och sen repetition från 3-8... heheh

2010-03-18 @ 04:56:37
URL: http://lisaangel.blogg.se/
Postat av: Olivia

OOOO har du också citrongrejerna? Jag me!

2010-03-18 @ 19:25:05
Postat av: Nicole

Nemen du e ju as söt ju!!!

Pusss

2010-03-20 @ 11:23:35
URL: http://lovemeorleaveme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0