Sol sol sol

Är det på riktigt att det är så här varmt?! Kan det liksom vara verkligehet, när man tänker tillbaka på när det låg snövallar vid vägarna bara några månader sen, och det nästan var 30 minusgrader ute? Och liksom... det måste vara nästan 30 i solen. Jag dör!! Svettas som en gris. Men det är underbart, eller hur?!
OCh i morron börjar jag halv elva, och slutar någon gång, kan det bli bättre eller?
Vill bara att min förkylning ska försvinna så jag kan hoppa i havet och ta en simtur... fast det lär ju såklart vara kallt :P
Åhh... jag vill ha internet på min dator nu! Så jag kan ladda upp massa bilder!
Hittade i alla fall en här från landet, på en fäbod nära oss. Mys! Nu vill jag dit!



Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0