Je suis malade.....

Okej, så idag vaknade jag av att väckarklockan kändes som en mil bort från mitt huvud som var som ett enda töcken. Gick upp, halsen var svullen, gjorde ont, lät som en man när jag pratade, allmänt kraftlös. Plus att jag hade minst en liter snor i näsan. Så tillslut bestämde jag mig för att det inte var det jag ville bidra med i skolan idag, och tror faktiskt jag gjorde rätt. Usch, mår inge bra alls.
Så den här dagen har gått ut på att sova mycket, kollat på Roswell High, ätit choklad, lyssnat på Paramore och lekt med en busig kattunge. Nämnde jag det att vi fått en ny liten katt till familjen? Helt kolsvart och så otroligt söt.. plus att hon är så full av energi så man blir galen.. Men gamla katten bara fräser åt henne, tror han är avundsjuk hehe....






Så här hittar jag ofta Garfield liggande på min säng......

Tycker det är dags att prata med min familj där hemma snart!! Inte härt nåt på snart tre veckor nu... och här har familjen kontakt två-tre gånger iveckan minst med sin grabb i Alaska..... hmm. Skype snart?

Nu ska jag fortsätta bli frisk! Puss <3


Kommentarer
Postat av: Emelie

åh babybo, krya på dig. Och jag måste ju bara säga att din nya design är supersnygg ;) hahaha

2010-09-16 @ 17:53:53
URL: http://sweetsinger.blogg.se/
Postat av: Pauline

Åh stackars dig som är förkyld. Hoppas att du slipper hostan... Skype... ja absolut... men vi här hemma försöker bara hålla oss till YFU´s rekomendationer.Vi hörs om tid. Pappa cyklar Gotland runt i helgen. Puss o kram från mamma och Jakob

2010-09-18 @ 10:57:26
URL: http://shiningeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0