This time will I give it all, let's make it last forever

Salut!

Vaknade idag efter en rolig kväll ute med kompisar  av att solen sken utanför fönstret. Så jag tog på mig träningskläderna och stack ut i solen för en långpromenad. Kom på mig själv att jag gick där med ett stort leende. Allting känns bara så bra nu! Det är nu mitt år börjar på riktigt!
Jag börjar känna vilka jag vill umgås med här, känner att det går framåt med kompisar och att jag blir omtyckt vart jag än kommer. Vilket verligen är skönt! Märker också att folk faktiskt bryr sig om mig och hur jag mår.
Igår hade jag en sån där dag då allting går fel och jag bara ville sätta mig ner på golvet och böla hela tiden. Vaknar, äter youghurt till frukost, vilket leder till extremt magont, plus att jag hade huvudverk, var frusen trots att det var väldigt varmt. Så kommer jag till skolan och så är mina papper som man skriver på borta, förstår ingenting på lektionen och allt. Och mitt i allt hemlängtan. Ville bara gömma mig. Men det är då man ändå märker att folk bryr sig om mig, att det märker att det inte är som det ska och verkligen pysslar om en.
Var också så där lagom lättirriterad så ville nästan slå till en lärare som alltid har nånting att klaga på. Sånt klarar jag inte av! Jag kom precis från toaletten klockan ringer och precis när jag är framme vid klassrummet stängs dörren. Och här måste man knacka och vänta på att läraren öppnar dörren. "Bonjour Madmoiselle!!" säger hon surt. Sen kommer hon fram efter och börjar babbla "du måste vara i tid blablabla." Joo tack,  det förstår jag också, men det är ju alltid trevligt när någon stänger dörren mitt framför näsan på en. Vad vill hon att jag ska säga liksom, ska jag redogöra om vad jag gjorde på toaletten eller om hur kön var? Visst, jag skriver en uppsats...


Några av de som gjorde min kväll

Dagen räddades i alla fall av en kväll med ett gäng kompisar. Det är det som är så skönt också, känner att jag börjar kunna komma de närmre nu. Tror aldrig jag skrattat så mycket! Känner verkligen att vi klickat nu. Jag gillar verkligen schweizarna. Det är nu som det börjar kännas som att det verkligen kommer bli ett lyckat år! Och det bästa är att det här är bara början!
I alla fall så var vi ute och dansade på nåt ställe där temat tydligen var 90-tal. Jag ahde helt missat det, men det var roligt att se vissa som faktiskt klätt ut sig! Plus att de spelade gamla hits från westlife, britney spears och spice girls. Oj vad det väkte minnen! ¨Lyckat blev deet i alla fall! Kunde inte fått ett bättre avslut på dagen!


Jag och Adrien


Jag och Daina, en tjej från mi parallellklass. Jag snodde en snubbes 3D-glasögon.. tycker ni inte jag passar i dem?


Ja, Maryliana och några till ^^

Som ni ser så var det i riktigt kul!
Får se om jag hänger med de nu ikväll eller om jag ska träffa några andra.

Annars så är allting väldigt bra. Det känns bara bättre och bättre för varje dag i familjen, och börjar riktigt gilla att det luktar koskit i byn! Det går uppåt nu, och jag hoppas det fortsätter så!
Nu i veckan ska jag följa med en tjej i klassen och testa på lite fitness-träning. Måste ju komma igång med det nu! Sen ska en annan tjej i klassen kolla upp dans. Så vi får se vad jag gillar bäst!

Nu ska jag sätta mig ute och läsa i solen, det är varmt idag! :D



Pusspuss♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

Gu vad kul det ser ut!! :D glad att du har roligt sötnöt ^^ Och jag gillar verkligen den nya headern =P <3 pussss

2010-09-11 @ 20:29:49
URL: http://lisaangel.blogg.se/
Postat av: Pauline

HIhi men du är ju så duktig på design gumman, kan inte du hjälpa mig? <3333 Pussar saknar dig sötnos! <3

2010-09-12 @ 07:58:53
URL: http://shiningeye.blogg.se/
Postat av: Emelie

Älskar 3D glasögonen :D jag är jätteglad att du känner att du har hittat rätt och att allt känns bra. pusss<3

2010-09-12 @ 13:41:44
URL: http://sweetsinger.blogg.se/
Postat av: Olivia

verkar som att du har det bra! här saknas du oerhört iallafall :/

2010-09-13 @ 21:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0