Ett halvår har passerat.....

Hallåhallåhallå!

Tycker att det passar men ett lite gladare inlägg än förra! Det har lugnat ner sig på skolan och gått tillbaka till normalt. Jag har haft en bra vecka, mitt humör har varit på topp, förutom i torsdags. Och vad kan anledningen vara??
Söndags kväll fick jag ett oväntat och glatt samtal från pappa! Blev jag jätteglad för! Och i måndags var det EXAKT ETT HALVÅR sen jag anlände på flygplatsen i Gèneve! Är det inte stört att 6 månader passerat förbi sådär? Hur känns det för er där hemma? För mig känns det ju stort! Jag har inte sett, rört och med vissa inte ens pratat på ett halvår! Det blir ju så, att man glömmer bort att jag faktiskt har ett annat liv i Sverige. Jag vill inte åka hem, men jag vet att jag kommer vara tvungen att göra. Jag tror jag har ett datum nu, när jag kommer hem! Den 5:e juli! Herregud.. det är alldeles för kort tid kvar, samtidigt som jag knappt kan vänta till att få se er alla igen! Men nu är man på nåt sätt fast mellan två olika liv. Jag måste tillbaka, men egentligen vill jag bara ta hela familjen och en bunt med kompisar, och sedan fortsätta livet i Schweiz! Skulle vara den bästa lösningar av alla!
  I torsdags började jag på en ny kurs på mitt gym, hittills har jag ju bara kunnat göra styrka, men nu har min fot blivit bra, så nu kan jag börja på dans! Såååå roligt, det gjorde min annars pissiga dag! Så struntar i att jag kommer hem en timma senare än vanligt, såå värt det! Sen ska jag och Benjamin snart börja på en salsa-kurs i mitten av mars! Ser fram emot att få lära mig lite pardans för en gångs skull!

Igår kväll var mina värdföräldrar borta, kom hem i eftermiddags. Så hela förmiddagen städade jag och mina värdsystrar huset! Har aldrig sett mitt rum så här rent! Skönt i alla fall! Ikväll ska jag sticka ut med gamla gänget so jag umgicks mycket med i början. Har varit upptagen på annat, eller för trött för att gå ut de senaste månaderna. Så hoppas på att det blir roligt i alla fall!



Bjuder på en bild från skidveckan med skolan!

Puss på er, ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Emelie

På ett sett känns det som ett halv år och på ett sett inte. Känns mer som att du har varit borta jättelänge men inte riktigt 6 månader.

HAHAHAHAH TACK, känns bra att du inte vill komma hem xD skit it då, we don't want you here anywhy...



Skitunge <333

2011-02-20 @ 13:05:53
URL: http://sweetsinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0