You're f*cking perfect.....





Kan inte fatta att jag sticker iväg en vecka nu för att åka skidor! Ska bli så otroligt härligt, vi åker med alla utbytesstundenter i hela Schweiz för att spendera några dagar i skidbackarna och ha det roligt! Får hoppas på att det blir lika lyckat som det blev sist, på PAO, som ni kanske minns från i höstas? Vi hade i alla fall sjukt roligt! Så kommer tillbaka på fredag!

Lite update om de senaste dagarna: I förrgår vaknade jag vid sju, för att åka iväg med mina värdsyskon till några varma bad! Det är så härligt att bara åka upp i bergen, och sen bara relaxa i olika sorters bastu och varma pooler.
Igår satte jag på mig skridskorna för första gången på ett halvår! Och jag tror aldrig att jag känt mig så lycklig att stå på isen igen, någonsin! Hela jag bara sken! Åh vad jag saknar konståkningen nu. En hel del satt ändå kvar i ryggmärgen, kunde fortfarande göra några snygga piruetter och fick några småbarn att stå med munnarna hängande. Och trodde inte jag fortfarande var så vig att jag kunde göra bilman... men jo :D Måste se till att få åka mer!

Men nu ska jag dra igen dragkedjan på väskan och se till att allt är i sin ordning! Är såååå taggad inför imorron!

Pusspuss, ha en fin vecka! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0