3 veckor kvar av väntan!

Hej allihop!

Några veckor utan någon uppdatering. Vad ska man skriva om nu då? Gå tillbaka till det vanliga vad-jag-har-gjort-idag-skrivandet typ. Är ju hemma i Sverige igen sen ungefär två veckor tillbaka. Känns fortfarande mega-konstigt men det är bättre nu i alla fall än när jag var helt nyanländ! Svenskan känns fel i munnen, jag vill till Schweiz igen men vill vara hemma och alla känslor kastas hit och dit. Är glad att jag rymt till landet ganska snabbt i alla fall. Jag har haft det så himla svårt bara att vara öppen och glad. Det är ju den sidan jag vill visa nu mot alla, men i allt et konstiga och alla känslor blir det typ bara fel! Men nu börjar det kännas bättre igen. Det är också jättekonstigt att träffa alla igen. Jag har inte trott att jag förändrats någonting under året, men samtidigt har jag nog det, för jag har totalt glömt av hur jag faktiskt var innan, och hur man umgås i Sverige. BLLAAAHHH! Vill tillbaka till Schweiz. Men har redan biljetter bokade till September!

Och nu återstår bara 3 veckor av evig väntan på att min prins kommer hit till mig! Hittills har det gått bättre än jag trott, det gör inte så ont, och det känns så bra. Antar att lyckan täcker det hela, och jag längtar så otroligt tills han kommer. Längtar till att få kasta mig i hans armar. Åhh. Jag tackar den personen som uppfann Skype, som är så himla bra. Kanske det är det som gör att han inte känns så himla långt bort nu, även om han nu befinner sig på Hawaii, med 12 timmars tidsskillnad.
3 veckor kvar, för att sedan få spendera varenda minut med honom i två och en halv vecka!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0